Vzdělávání kolegů ve firmě a jejich osobní růst by neměly zaostávat za obchodním a technickým vzděláváním. V dnešním rozhovoru vás vezmeme na cestu zaměstnance od prvního kroku přes práh společnosti.
50 minut | Jiří Peslar & Jiří Rostecký
Vzdělávání a výchova zaměstnanců může znít trochu děsivě, co je to ale výchova a v jakém slova smyslu ji jako podnikatel/leader/manažer vnímat?
Je lepší vychovat si vlastní talenty, nebo stáhnout zářící hvězdy trhu? Co je to vlastně výchova a jak by ji měl člověk uchopit? Co je cílem vzdělávání zaměstnanců? Jakou roli zde hraje osobní rozvoj? Jak vzdělávat celý tým? Co obnáší vzdělávání zaměstanců a týmu pro leadera? Co si představit pod pojmem autorita? A co znamená princip prázdné židle?
Vzdělávání ve firmě je důležité v každém oboru, nejen pro oblasti, jako je pojištění a finanční poradenství. Nebavíme se ovšem jen o tom, jak vzdělávat své zaměstnance po technické stránce. Důležité jsou také tzv. soft skills, které pomohou osobnímu i pracovnímu růstu zaměstnance a tím i vaší firmy. O tom, jak vzdělávání mezi zaměstnanci a kolegy ve firmě uchopit si můžete poslechnout v rozhovoru Jiřího Peslara z Allrisku s Jiřím Rosteckým, v rámci série rozhovorů Mladý podnikatel.
Vzdělávání je nikdy nekončící proces nezbytný k našemu růstu ve všech rovinách našeho života. Není však zcela samovolný a je na nás, kolik energie do něj sami dobrovolně investujeme. Jako leadeři, manažeři, majitelé firem potřebujeme vzdělávat své zaměstnance a kolegy a to jak v hard skills, tak soft skills. Cílem tohoto vzdělávání je náš i jejich růst. V našem zájmu by mělo být vychovat si silného a respektujícího člověka, který je posilou našeho týmu. Nutností je však vědět, co daný člověk potřebuje.
Naším posláním je plnit vaše sny. Peníze jsou jen nástrojem. Důležité jsou cíle. Přestaňte snít, začněte konat.
Já a můj tým jsme tu pro vás.