O tom, jaká jsou největší rizika, která na vás mohou čekat, jaké pojištění si sjednat a jak o čem by měl vědět každý, kdo vlastní e-shop.
40 minut | Jiří Peslar & Jiří Rostecký
Jaký je rozdíl mezi pojištěním e-shopu a pojištěním jakékoliv jiné firmy? Proč pojištění e-shopu řešit? Kdy na pojištění začít vůbec myslet? Proč se v pojištění e-shopu bavit o offline světě? Jaké různé nástrahy na nás mohou čekat? Proč jít raději za makléřem, než přímo do pojišťovny? Jak do pojištění e-shopu spadá pojištění lidí? Co je vaše zodpovědnost a co už ne? A na co se často zapomíná?
Pojištění e-shopu a vašeho online podnikání by mělo hrát při jeho budování prim. Vedení e-shopu je podnikání jako každé jiné a o tom, jak na pojištění podnikatelů jsme se již bavili v minulém rozhovoru. E-shop má však pár svých specifik, kterým je třeba věnovat pozornost. O tom, kdy začít toto pojištění řešit, proč se obrátit na specialistu a na co byste určitě neměli zapomenout, si můžete poslechnout v rozhovoru Jiřího Peslara z Allrisku s Jiřím Rosteckým, v rámci série rozhovorů Mladý podnikatel.
Pojištění tady není proto, aby zhodnocovalo vaše finance. Pojištění je tady proto, aby vás chránilo v situacích, které nebyly plánované. Nemůžeme však říct nečekané. Základem dobré pojistné smlouvy totiž je, očekávat cokoliv. Zmapováním všech rizik, nastavením správných opatření a zanesením jejich existence do pojistné smlouvy nás pak může doopravdy ochránit v případě, kdy se něco takového stane. Správa financí není jen o tom, jak vybalancovat příjmy a výdaje a vytvořit si finanční rezervu. Ale také o tom udržovat svůj business v chodu a vyvarovat se situacím, které by vás stály více, než kolik čítá vaše zmíněná rezerva. Neopomínejte pojištění svého podnikání a obraťte se raději na specialistu, který vám pomůže všechna rizika najít. Nevíte, za kým jít?